کد خبر:13656

واکنش معاون بازرسی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام به صدای مردم؛

اخلال سیستم داخلی باعث وقفه کوتاه‌مدت در خدمات‌دهی سامانه ۱۲۴ /از مخاطبین عزیز عذرخواهی می‌کنیم


تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱۲/۰۷در ساعت: ۲۲:۰۰:۵۵

بازتاب ایلام/به دنبال انتشار کلیپ و پیامی انتقادی در پایگاه خبری تحلیلی بازتاب ایلام تحت عنوان صدای مردم{سامانه‌ای که پاسخگو نیست/معطلی و بلاتکلیفی مردم چرا!؟} معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان ایلام بلافاصله واکنش نشان داد و به شرح زیر پاسخ ارسال کرد:



با توجه به تعطیلی سراسری و همچنین ایجاد مشکل در شبکه داخلی سازمان از ساعت ۱۴ امروز سه‌شنبه تا ساعت ۱۹، سامانه پاسخگویی ۱۲۴ دچار نقض سیستمی شده بود و برای ساعاتی خدمات دهی با وقفه همراه گردید.

بنابراین لازم می‌دانیم از مخاطبین عزیزی که با هدف مطالبه‌گری و دفاع از حقوق شهروندی نسبت به انعکاس تخلفات صنفی اقدام نموده و نتوانستند تماس برقرار کنند، عذرخواهی کنیم.

مزید اطلاع هم‌استانی‌های عزیز، بعد از ساعت ۱۹ امروز، مشکل سامانه ۱۲۴ مرتفع گردیده است و کمافی‌السابق آماده خدمات‌دهی می‌باشد.
                         با سپاس
                   مهدی کاکاخانی
معاون بازرسی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام
هیئت تحریریه بازتاب ایلام از مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان ایلام(بویژه جناب آقای کاکاخانی معاون بازرسی و نظارت) به خاطر احساس مسئولیت، پیگیری موضوع، تسریع در پاسخگویی و تکریم مردم و رسانه ها، صمیمانه تقدیر و تشکر می نماید.

گردآورنده: غلامرضا محمدمرادی 

    10 چاپ این صفحه

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید

نام :
ایمیل :
دیدگاه :

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب ایلام