بازتاب/مدیر شرکت بیمه دی استان ایلام گفت: همزمان با بیستمین سالروز تأسیس شرکت بیمه دی، از طرح های"دی آسا" شامل ۲۰ خدمت امداد خودرویی رایگان، ویژه دارندگان بیمه نامه بدنه شرکت بیمه دی و طرح"اعلام و رسیدگی آنلاین به خسارتهای مالی و بدنه خودرو بدون نیاز به مراجعه حضوری" رونمایی شد.
به گزارش بازتاب ایلام؛ محمدرضا غفوریان امروز(شنبه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۳) در گفتوگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در تاریخ سوم اسفندماه سال ۱۳۸۳ شرکت بیمه دی با اخذ مجوزهای لازم از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف ارائه خدمات بیمه ای تاسیس شد، اظهار داشت: در طول این مدت بیمه دی با پشت سر گذاشتن فراز و نشیبها و کسب تجارب ارزنده، اکنون در جایگاهی قرار دارد که مورد وثوق و تأیید نهادهای فنی و نظارتی و همینطور بیمهگذاران و بیمهشدگان گرانقدر قرار دارد.
کسب سطح یک توانگری در پنج سال متوالی
وی افزود: این بیمه با کسب سطح یک توانگری و حفظ آن طی پنج سال متوالی اخیر، به جایگاه مطمئنی جهت اعتماد مخاطبان و مشتریان رسیده است.
مدیر شرکت بیمه دی استان ایلام یادآور شد: هدف ما خدمترسانی به آحاد مختلف جامعه و هماستانیهای عزیز در زمینه رشتههای مختلف بیمه و خدمات پس از فروش است.
غفوریان خاطرنشان ساخت: از افتخارات ما، ارائه خدمات بیمهای به جامعه معزز و گرانقدر جانبازان و ایثارگران و خانواده محترمشان با جمعیتی بالغ بر ۴۳ هزار نفر در استان ایلام می باشد.
انعقاد قرارداد با ۱۱ هزار مرکز درمانی در سطح کشور
وی به انعقاد قرارداد همکاری در راستای ارتقای کیفی خدمات و افزایش سطح رضایتمندی بیمه شدگان با ۱۱ هزار مرکز درمانی در سطح کشور و ۱۹۰ مرکز درمانی مختلف در استان ایلام اشاره و تصریح کرد: بیمه دی به نوعی گستردهترین شبکه خدمت رسانی در کشور است.
مدیر شرکت بیمه دی استان ایلام اضافه کرد: شعبه تخصصی ارزیابی خسارت متشکل از کارشناسان مجرب ارزیاب خسارت، به صورت جداگانه برای هر خدمت و پزشکان معتمد مقیم، مشغول فعالیت است.
استقرار ۱۶ میز خدمت ثابت در سطح استان
محمدرضا غفوریان به استقرار ۱۶ میز خدمت ثابت برای جمع آوری اسناد درمانی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: روزانه به صورت میانگین تعداد ۸۵۰ پرونده خسارت توسط همکاران ما در شعبه خسارت دریافت و ثبت میشود.
وی اظهار داشت: بیمه دی دارای خدماتی متمایز برای بیمه شده گان، بیمه گذاران و مشتریان خود از جمله ارائه خدمت ویزیت آنلاین برای جانبازان معزز ۷۰ درصد به بالا، خدمات مشاوره پزشکی تلفنی به کلیه بیمه شدگان، پرداخت خسارتهای مستقیم بیمه شدگان طی سه روز کاری، پرداخت صورتحسابهای مراکز درمانی طرف قرارداد در کمتر از سه ماه، پاسخگویی ۲۴ ساعته مرکز تماس بیمه دی با شماره تلفن ۱۶۷۱ و عیادت و سرکشی ماهانه از بیمه شدگان با اولویت بیمه شدگانی که در حال طی پروسههای درمانی خود هستند، می باشد.
مدیر شرکت بیمه دی استان ایلام یادآور شد: در سه ماهه زمستان امسال تعداد ۱۸ دیدار از بیمه شدگان قرارداد جبران(ایثارگران) شامل بیمه شدگان عادی و بیمه شدگان صعب العلاج و همچنین بیمه شدگان صعب العلاج سایر قراردادها انجام گرفته است.
گردآورنده: غلامرضا محمدمرادی