زهرا وحیدی گفته
بازتاب ایلام/جمعی از مشتریان ایران خودرو به خاطر معطلی در ارائه خدمات پس از فروش(گارانتی) و زمانبر بودن اخذ مجوزات بالادستی برای تأمین قطعات و تعمیرات؛ از ایران خودرو به شدت گلایه دارند و می گویند:
متأسفانه خودروهایی که از ایران خودرو و به امید خدمات پس از فروش(گارانتی) با مبالغ گزاف و سرسامآور خریداری میکنیم، پس از مراجعه به نمایندگیها، با ایرادات بنیاسرائیلی مواجه میشویم و اغلب اوقات برای اخذ مجوزات بالادستی، تأمین قطعات و تعمیرات موردنیاز، بایستی ساعتها و روزها معطل بمانیم.
بعد از تحویل گرفتن خودرو و در گذر زمان و چندین بار مراجعه به نمایندگیها و انجام تعمیرات و تعویض قطعات بیکیفیت؛ متأسفانه در صفحه مربوط به گارانتی خودرو، پیام هشداری و آزاردهندهای تحت عنوان{شاسی پرهزینه} نقش میبندد و برای انجام تعمیرات بعدی بایستی مجوزهای لازم اخذ شود و همین مسئله زمانبر و آزاردهنده، مشتریان را ساعتها کلافه و معطل میکند.
مگر مشتریان چه گناهی کرده اند که باید جور قطعات بیکیفیت را بکشند.!؟ مگر مشتری مرض دارد که بیخود و بیهوده به نمایندگیها مراجعه و تقاضای تعمیرات و رفع نواقصات خودرو نماید.!؟ مگر در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی، مردم بیکارند که مرتباً به نمایندگیها مراجعه و ساعتها وقت و زمان خود را صرف کنند و معطل و بلاتکلیف بمانند.!؟ چرا برای هر بار مراجعه و برای تعویض حتی یک پیچ ساده، بایستی برای خودرو پروندهسازی و مستندات پیوست و کیلومتر آن بازوبسته و زیرورو گردد و مجدداً اخذ مجوز شود.!؟ این چه بساط و مردم آزاریی است که پهن کردهاید.!؟
چرا از سوی کارشناسان بالادستی، پاسخ استعلامات و مجوزاتی که از سوی نمایندگیها ارسال و تقاضا میشوند، سریعاً پاسخ داده نمیشوند تا مردم اینقدر معطل و کلافه و ناراضی نشوند.!؟ این همه مردمآزاری چرا و چه توجیهی دارد.!؟
این همه مجموعه عریض و طویل ایران خودرو و این همه کارشناس و پرسنل چرا بهموقع و سریع پاسخ مردم را نمیدهند و رضایتمندی حداکثری ایجاد نمیکنند.!؟ چرا بر این مجموعهها و زیرمجموعههای وابسته، نظارتهای پیوسته، دقیق و مشتریمحور صورت نمیگیرد تا گلایهها و نارضایتیها به حداقل برسد.!؟
آیا می خواهند با این ایرادات و معطلیهای آزاردهنده، مردم را مجاب کنند که تا پایان گارانتی برای تعمیرات و رفع ایرادات به نمایندگیها مراجعه نکنند و قید گارانتیها را بزنند و به تعمیرگاههای آزاد روی بیاورند.!؟ ایناست معنا و مفهوم مشتریمداری و همیشه حق با مشتری است.!؟ چرا با هزاران بهانه و ایراد، سعی در فراری دادن مشتریان و مراجعه آنان به تعمیرگاههای خارج از نمایندگیها و تحمیل هزینههای گزاف بر مشتریان را دارند.!؟
امید است مسئولان ایران خودرو این انتقادات را پذیرا باشند و تمام سعی و تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت، بهبود خدمات، تسریع در پاسخگویی و تکریم مشتریان بهکار گیرند و با نظارتهای محسوس و نامحسوس، نارضایتیها را به حداقل و رضایتمندیها را به حداکثر برسانند.
گردآورنده: غلامرضا محمدمرادی
زهرا وحیدی گفته
واقعا حرف دل مشتریان رو زدید
اینقدر اذیت و معطل می کنند که مجبورید قید همه چیز رو بزنید
ای کاش همه مردم و رسانه ها اینگونه انتقادات رو به اطلاع مسئولان برسونند